En we zijn vertrokken…

28/04/2009

De eerste pagina is aangemaakt. Mijn lay-out moet ik nog uitkiezen. Ik heb nu snel de eerste de beste lay-out met eten op gekozen, maar eigenlijk vind ik die allesbehalve mooi. Tips?

Eén reactie to “En we zijn vertrokken…”

  1. annava said

    ik vind deze, persoonlijk, ook echt niet mooi.
    Ik zou voor iets simpel gaan, zoals die van op de blog van Tess.
    Meer kan ik niet zeggen want ik ken die namen allemaal niet! veel succes ermee. Ik ben u grootste fan:)

Geef een reactie

