Spaghetti en fruitijsjes

02/06/2009

Ik had niet veel zin om te koken, dus werd het spaghetti. Altijd lekker, want mijn lievelingsgerecht.
Verder wou zoontjelief een iet-of-wat overrijpe, gepelde banaan niet opeten en besloot ik fruitijsjes te maken. Een halve kop suiker op een middelhoog vuur laten oplossen in een kop water. De banaan pletten. Anderhalve appelsien en anderhalve citroen persen. Sap bij de banaan. Goed mengen. Suikerwater toevoegen. Nog eens goed mengen. In de ijsjesvormpjes van Tupperware gegoten. Dekseltje met steeltje erop en de vriezer in. En morgen kunnen we smullen van deze heerlijke ijsjes!

3 Reacties to “Spaghetti en fruitijsjes”

  1. rozebril said

    Leuk idee, die ijsjes!

  2. prutsen said

    Ik heb pas die ijslollievormpjes van tupperware besteld. En nu heb ik al direct een idee hoe ik ze kan vullen. Bedankt!

  3. caroline said

    Die ijsjes ga ik ook eens proberen!

Geef een reactie

