En de afgelopen dagen aten we…

14/06/2009

Ik moet al even in mijn geheugen graven om weer te weten wat we de afgelopen dagen gegeten hebben.

Donderdag stond er spaghetti op het menu. Met balletjes in de oven én op de gewone manier omdat zoonlief niet van de ovenversie houdt.

Vrijdag heb ik zoveel aperitiefhapjes en taart en cake gegeten (’s namiddags een bezoekje bij iemand die enkele weken geleden geopereerd is en in de vroege vooravond een verjaardagsdrink) dat ik ’s avonds geen honger meer had. Manlief trouwens ook niet, dus is hij frietjes gaan halen voor de kroost.

Gisterenavond weer een verjaardagsfeest, met een heerlijke BBQ met zálige slaatjes en een delicieus dessertenbuffet, waar we tot diep in de nacht van geproefd hebben. Ik moest natuurlijk nog wel voor de kinderen koken en die hebben macaroni met kaas en hesp gekregen.

En vandaag heb ik de kip met gedroogd fruit van Prutsen nog eens gemaakt. Manlief vindt dat zo lekker dat het me een goed idee leek om het op vaderdag nog eens te maken. Bovendien werden er chocolade- en bananenmuffins gemaakt.

2 Reacties to “En de afgelopen dagen aten we…”

  1. prutsen said

    Mmmm, klinkt weer lekker allemaal. Ik heb vanavond ook niks meer gegeten. Na alle taart en gebak bij mijn schoonouders had ik geen honger meer voor het avondeten. En nu begint de honger te knagen ;-). Ik ben blij te horen dat de kip met gedroogd fruit zo goed in de smaak valt.

  2. annava said

    Ik heb belachelijk veel goestig in muffins! Ik weet al ineens wat ik vandaag kan doen ze!

Geef een reactie

