Spinazie

18/06/2009

Ik had vandaag helemaal geen zin om te koken. Dus spinazie uit de diepvries gehaald, dochterlief wat aardappelen laten schillen (ze maakt er nog rechthoeken van, hihi), puree van gemaakt, broodkorstjes gebakken en fish-sticks in de fritex gekapt. Ik ontdekte ook nog wat mini-loempia’s in de diepvries, dus heb ik er daar ook maar wat van gebakken. En ’t heeft gesmaakt. En straks, als iedereen in bed zit, ga ik nog op mijn gemak een ijsje eten. Lekker!

5 Reacties to “Spinazie”

  1. prutsen said

    Lekker! En zo’n ijsje vind ik ook op zijn lekkerst als ik er helemaal alleen van kan genieten 😉

  2. Kaat said

    Spinazie met vis? Heb je geen schrik voor de nitrosamines?

  3. annava said

    Wij aten dat ook. Maar ik heb dat dus niet graag he, spinazie, da sliert zo in mijn mond. Daar kan ik echt niet tegen:) (hoort mij bezig zeg). Maar goe moet er wat voor over hebben als je wil dat u kinders gezond eten he.

  4. prutsen said

    @annava: Die slierten heb ik ook niet graag. Daarom zet ik er altijd even de mixer in.

Geef een reactie

